Bolaget ska bedriva programmering, utveckling och försäljning av datorspel, mobilspel, gamification, appar samt övriga digitala lösningar med tillhörande produkter och tjänster.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 168 | 87 | 27 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -81 | -73 | -28 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -116 | -98 | -42 |
Årets resultat (tkr) | -93 | -84 | -23 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 165 | 1 834 | 400 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 168 | 87 | 27 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -81 | -73 | -28 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -116 | -98 | -42 |
Årets resultat (tkr) | -93 | -84 | -23 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 2 035 | 1 571 | 1 143 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 130 | 263 | -743 |
Tillgångar (tkr) | 2 165 | 1 834 | 400 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 456 | 449 | 33 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 201 | 258 | 200 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 508 | 1 127 | 167 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 165 | 1 834 | 400 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 168 | 87 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -48.2% | -83.9% | -103.7% |
Soliditet | 21.1% | 24.5% | 8.3% |
Kassalikviditet | 8.6% | 23.3% | -444.9% |
Blamorama Games AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är Blamorama Productions AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget ska bedriva programmering, utveckling och försäljning av datorspel, mobilspel, gamification, appar samt övriga digitala lösningar med tillhörande produkter och tjänster.